Educación y música: banda instrumental escuela de Riojalandia

 

Gorde:
Xehetasun bibliografikoak
Egilea: Solera Salas, Mario
Formatua: artículo original
Egoera:Versión publicada
Argitaratze data:2013
Deskribapena:Based on research done at the School of Riojalandia, Barranca, Puntarenas, the article provides criteria of various authors on the contributions of music, both in the classroom and instrumental ensembles, in schools and colleges. As a sign of the exposed theory, provides an analysis of the management impact of the group Banda Instrumental Escuela de Riojalandia, both in this school and its own members
Herria:Portal de Revistas UCR
Erakundea:Universidad de Costa Rica
Repositorio:Portal de Revistas UCR
Hizkuntza:Español
OAI Identifier:oai:portal.ucr.ac.cr:article/9938
Sarrera elektronikoa:https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/herencia/article/view/9938
Access Level:acceso abierto
Gako-hitza:música
educación
grupos musicales
impacto
music
education
music groups
impact