Nuevas tecnologías de la información y la comunicación: Integración en el aula de idiomas

 

Guardado en:
Detalles Bibliográficos
Autor: Quesada Pacheco, Allen
Formato: artículo original
Estado:Versión publicada
Fecha de Publicación:2015
Descripción:The purpose of this article is to present a case study on the use of new technologies such as the integration of the Internet in the English as a Foreign Language (EFL) classroom, with a group of EFL students in the School of Modern languages at the University of Costa Rica. The results of the study suggest that it is necessary to integrate the Internet resources in English classes as a tool to practice and leam English. Thus, this article presents Internet-based projects in the EFL context at a public university in Costa Rica.
País:Portal de Revistas UCR
Institución:Universidad de Costa Rica
Repositorio:Portal de Revistas UCR
Lenguaje:Español
OAI Identifier:oai:portal.ucr.ac.cr:article/20621
Acceso en línea:https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/filyling/article/view/20621
Access Level:acceso abierto
Palabra clave:tecnologías de la información y la comunicación
oportunidades y retos de la era de la información
desafíos de una sociedad
proyectos digitales
computadores