Diversidad estudiantil en el 7° año de la educación secundaria pública costarricense

 

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Συγγραφείς: Alfaro Rodríguez, Magdalena, Gamboa Jiménez, Alejandra, Jiménez Sánchez, Susana, Martín Pérez, Jorge, Ramírez González, Andrea, Vargas Dengo, Marie Claire
Μορφή: artículo
Κατάσταση:Versión publicada
Ημερομηνία έκδοσης:2009
Περιγραφή:The Proyecto Perfiles, Dinámicas y Desafíos de la Educación Costarricense executed by CIDE at Universidad Nacional researches the topic of students’ diversity and equality in the seventh grade of Costa Rican Secondary Public Schools. The article includes recommendations given by seventh grade teachers from different regions of the country to address diversity in the seventh grade classroom.
Χώρα:Portal de Revistas UNA
Ίδρυμα:Universidad Nacional de Costa Rica
Repositorio:Portal de Revistas UNA
Γλώσσα:Español
OAI Identifier:oai:ojs.www.una.ac.cr:article/1474
Διαθέσιμο Online:https://www.revistas.una.ac.cr/index.php/EDUCARE/article/view/1474
Access Level:acceso abierto
Λέξη-Κλειδί :diversity
students
high school education
public formal education
pedagogical strategies
diversidad
estudiantes
educación secundaria
educación pública formal
estrategias pedagógicas