Los problemas de redacción de los estudiantes costarricenses: Una propuesta de revisión desde la lingüística del texto
Guardado en:
| 作者: | |
|---|---|
| 格式: | artículo original |
| 状态: | Versión publicada |
| Fecha de Publicación: | 2005 |
| 实物特征: | In this article some elements from Text Linguistics (cohesion, coherence and informativity) are introduced as an alternative to analyze the problems in college Costa Rican students' written communication and, finally, as a means to draw attention to the necessity of restating the teaching of composition. |
| País: | Portal de Revistas UCR |
| 机构: | Universidad de Costa Rica |
| Repositorio: | Portal de Revistas UCR |
| 语言: | Español |
| OAI Identifier: | oai:portal.ucr.ac.cr:article/4419 |
| 在线阅读: | https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/filyling/article/view/4419 |
| Palabra clave: | Text Linguistics written communication teaching of composition Costa Rica. Lingüística del texto expresión escrita enseñanza de la redacción Costa Rica textual teaching composition |