Jornadas de auto y mutua capacitación con los maestros y las maestras de Lengua y Cultura del distrito de Chirripó

 

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Autoren: Watson, Hannia, Camacho, Lolita, Brenes, Cristian
Format: artículo
Status:Versión publicada
Publikationsdatum:2007
Beschreibung:The author presents the Project "Journeys of auto and mutual training in Chirripó District" that were developed with mother tongue and culture teachers in Cabécares communities to diminish the educative gaps that these communities have. The project brings a strategy to improve the quality of teaching practices and generates culturally pertinent educational processes.
Land:Portal de Revistas UNA
Institution:Universidad Nacional de Costa Rica
Repositorio:Portal de Revistas UNA
Sprache:Español
Inglés
OAI Identifier:oai:ojs.www.una.ac.cr:article/1389
Online Zugang:https://www.revistas.una.ac.cr/index.php/EDUCARE/article/view/1389
Stichwort:educational processes
intercultural
cultural pertinence
teaching practice
procesos educativos
interculturalidad
pertinencia cultural
práctica docente