Los “estándares” en la educación matemática de los Estados Unidos: contexto, reforma y lecciones (ING)
محفوظ في:
المؤلفون: | , |
---|---|
التنسيق: | artículo original |
الحالة: | Versión publicada |
تاريخ النشر: | 2003 |
الوصف: | We examine the Mathematics Reform promoted by the National Committee of Teachers of Mathematics of the United States, based on principles and stardars. Before that, we describe the global historical scenario and, later, the implications and lessons from this educational experience to the world. |
البلد: | Portal de Revistas UNA |
المؤسسة: | Universidad Nacional de Costa Rica |
Repositorio: | Portal de Revistas UNA |
اللغة: | Español |
OAI Identifier: | oai:ojs.www.una.ac.cr:article/5915 |
الوصول للمادة أونلاين: | https://www.revistas.una.ac.cr/index.php/uniciencia/article/view/5915 |
Access Level: | acceso abierto |
كلمة مفتاحية: | Educación Matemática historia de la Educación matemática matemáticas Educación matemática historia de la educación matemática matemáticas. |