Transversalidad y valores: una propuesta metodológica para incorporarlos en los programas de estudio de ciencias y biología

 

Guardado en:
Detalles Bibliográficos
Autores: Bogantes Vílchez, Enrique, Delgado Conejo, Luciana, Jiménez Arias, Sandry, Murillo Arias, María Elena, Rojas Chaves, Graciela, Rojas Miranda, Geovanny, Zúñiga Meléndez, Adriana
Formato: artículo
Estado:Versión publicada
Fecha de Publicación:2004
Descripción:Gender mainstreaming and values are tools that allow for social change; they are essential elements in an individual's education. When dealing whit aspects of society and values, this theory provides the teacher whit the possibility of experiencing social reality from a more human, supportive, and tolerant point of view. For this reason, the incorporation of these elements in the course outline is essential.
País:Portal de Revistas UNA
Institución:Universidad Nacional de Costa Rica
Repositorio:Portal de Revistas UNA
Lenguaje:Español
OAI Identifier:oai:ojs.www.una.ac.cr:article/1143
Acceso en línea:https://www.revistas.una.ac.cr/index.php/EDUCARE/article/view/1143
Access Level:acceso abierto