Esquivel Garrote, O. (2015). Abundancia, diversidad, biomasa y composición del zooplancton, asociado a los parches de arrecife coralino en el Parque Nacional Isla del Coco (PNIC), Pacífico de Costa Rica.
Styl ChicagoEsquivel Garrote, Octavio. Abundancia, Diversidad, Biomasa Y Composición Del Zooplancton, Asociado a Los Parches De Arrecife Coralino En El Parque Nacional Isla Del Coco (PNIC), Pacífico De Costa Rica. 2015.
Citace podle MLAEsquivel Garrote, Octavio. Abundancia, Diversidad, Biomasa Y Composición Del Zooplancton, Asociado a Los Parches De Arrecife Coralino En El Parque Nacional Isla Del Coco (PNIC), Pacífico De Costa Rica. 2015.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel..