Bolaños Villalobos, D., Campos Granados, E., & Víctor Abellán, M. A. (2022). Propuesta de fortalecimiento de la Gestión de riesgos en la Dirección de Gestión Financiera de la Municipalidad de Aserrí.
Styl ChicagoBolaños Villalobos, Diana, Estefany Campos Granados, a María Alejandra Víctor Abellán. Propuesta De Fortalecimiento De La Gestión De Riesgos En La Dirección De Gestión Financiera De La Municipalidad De Aserrí. 2022.
Citace podle MLABolaños Villalobos, Diana, Estefany Campos Granados, a María Alejandra Víctor Abellán. Propuesta De Fortalecimiento De La Gestión De Riesgos En La Dirección De Gestión Financiera De La Municipalidad De Aserrí. 2022.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel..