Sánchez Campos, P. A. (2016). Adaptación del cuestionario Psicométrico de Valores Retratados (PVQ-RR) con estudiantes de primer ingreso de la sede Rodrigo Facio de la Universidad de Costa Rica.
Styl ChicagoSánchez Campos, Pablo Andrés. Adaptación Del Cuestionario Psicométrico De Valores Retratados (PVQ-RR) Con Estudiantes De Primer Ingreso De La Sede Rodrigo Facio De La Universidad De Costa Rica. 2016.
Citace podle MLASánchez Campos, Pablo Andrés. Adaptación Del Cuestionario Psicométrico De Valores Retratados (PVQ-RR) Con Estudiantes De Primer Ingreso De La Sede Rodrigo Facio De La Universidad De Costa Rica. 2016.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel..