Hernández Bonilla, E., & Retana Quirós, D. (2016). El enfoque territorial participativo como herramienta para la gestión de cuencas urbanas, el caso de la microcuenca del río Burío Quebrada Seca, Heredia-Alajuela, Costa Rica.
Chicago-tyylinen lähdeviittausHernández Bonilla, Efrén, ja Daniela Retana Quirós. El Enfoque Territorial Participativo Como Herramienta Para La Gestión De Cuencas Urbanas, El Caso De La Microcuenca Del Río Burío Quebrada Seca, Heredia-Alajuela, Costa Rica. 2016.
MLA-viiteHernández Bonilla, Efrén, ja Daniela Retana Quirós. El Enfoque Territorial Participativo Como Herramienta Para La Gestión De Cuencas Urbanas, El Caso De La Microcuenca Del Río Burío Quebrada Seca, Heredia-Alajuela, Costa Rica. 2016.
Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.