Rodríguez Campos, Q. E. (2022). Modelado HBIM y caracterización del adobe como material de construcción de la edificación patrimonial Templo El Carmen en San Miguel de Santo Domingo de Heredia.
Styl ChicagoRodríguez Campos, Quintín Eduardo. Modelado HBIM Y Caracterización Del Adobe Como Material De Construcción De La Edificación Patrimonial Templo El Carmen En San Miguel De Santo Domingo De Heredia. 2022.
Citace podle MLARodríguez Campos, Quintín Eduardo. Modelado HBIM Y Caracterización Del Adobe Como Material De Construcción De La Edificación Patrimonial Templo El Carmen En San Miguel De Santo Domingo De Heredia. 2022.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel..
       
    