Citace podle APA

Sequeira Rojas, W., Herra Gómez, L. D., Salas Chaves, M., Guerrero Aguilera, S., & Rodríguez Morera, J. D. (2019). Análisis del caso y resumen de los criterios emitidos por el LanammeUCR sobre la intervención realizada en la carretera Florencio del Castillo (losas de concreto).

Styl Chicago

Sequeira Rojas, Wendy, Luis Diego Herra Gómez, Mauricio Salas Chaves, Sergio Guerrero Aguilera, a José David Rodríguez Morera. Análisis Del Caso Y Resumen De Los Criterios Emitidos Por El LanammeUCR Sobre La Intervención Realizada En La Carretera Florencio Del Castillo (losas De Concreto). 2019.

Citace podle MLA

Sequeira Rojas, Wendy, et al. Análisis Del Caso Y Resumen De Los Criterios Emitidos Por El LanammeUCR Sobre La Intervención Realizada En La Carretera Florencio Del Castillo (losas De Concreto). 2019.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel..