López Gamboa, M. V., & Retana Alvarado, D. A. (2022). Conocimiento Didáctico del Contenido (CDC) sobre Ley de Ohm y obstáculos en la enseñanza: Estudio de caso desde la Hipótesis de la Complejidad.
Styl ChicagoLópez Gamboa, Marco Vinicio, a Diego Armando Retana Alvarado. Conocimiento Didáctico Del Contenido (CDC) Sobre Ley De Ohm Y Obstáculos En La Enseñanza: Estudio De Caso Desde La Hipótesis De La Complejidad. 2022.
Citace podle MLALópez Gamboa, Marco Vinicio, a Diego Armando Retana Alvarado. Conocimiento Didáctico Del Contenido (CDC) Sobre Ley De Ohm Y Obstáculos En La Enseñanza: Estudio De Caso Desde La Hipótesis De La Complejidad. 2022.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel..