Johanning Cordero, D., Rodríguez Roblero, M. J., & Castillo Barahona, R. (2021). Partipación de la empresa privada y las universidades en la inspección de puentes existentes en Estados Unidos y Costa Rica.
Styl ChicagoJohanning Cordero, Daniel, María José Rodríguez Roblero, a Rolando Castillo Barahona. Partipación De La Empresa Privada Y Las Universidades En La Inspección De Puentes Existentes En Estados Unidos Y Costa Rica. 2021.
Citace podle MLAJohanning Cordero, Daniel, María José Rodríguez Roblero, a Rolando Castillo Barahona. Partipación De La Empresa Privada Y Las Universidades En La Inspección De Puentes Existentes En Estados Unidos Y Costa Rica. 2021.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel..