Moreno Buján, M., & Peralta Montero, C. E. (2020). Conflictividad social y su intervención a través del proceso de mediación en el proceso de mediación en el contexto socio-ambiental costarricense.
Styl ChicagoMoreno Buján, Marcela, a Carlos Eduardo Peralta Montero. Conflictividad Social Y Su Intervención a Través Del Proceso De Mediación En El Proceso De Mediación En El Contexto Socio-ambiental Costarricense. 2020.
Citace podle MLAMoreno Buján, Marcela, a Carlos Eduardo Peralta Montero. Conflictividad Social Y Su Intervención a Través Del Proceso De Mediación En El Proceso De Mediación En El Contexto Socio-ambiental Costarricense. 2020.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel..