Vindas Benavides, J. (2004). Aislamiento e identificación de enterobacteriaceae en muestras de tracto gastrointestinal de ratas y ratones del laboratorio de ensayos biológicos (L.E.Bi.) de la Universidad de Costa Rica.
Styl ChicagoVindas Benavides, Jessica. Aislamiento E Identificación De Enterobacteriaceae En Muestras De Tracto Gastrointestinal De Ratas Y Ratones Del Laboratorio De Ensayos Biológicos (L.E.Bi.) De La Universidad De Costa Rica. 2004.
Citace podle MLAVindas Benavides, Jessica. Aislamiento E Identificación De Enterobacteriaceae En Muestras De Tracto Gastrointestinal De Ratas Y Ratones Del Laboratorio De Ensayos Biológicos (L.E.Bi.) De La Universidad De Costa Rica. 2004.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel..