Araya Leandro, A. (2012). El Proceso de Sucesión en la Empresa Familiar y su Impacto en la Organización (The succession process in a family owned business and its impact on the organization).
Styl ChicagoAraya Leandro, Arnoldo. El Proceso De Sucesión En La Empresa Familiar Y Su Impacto En La Organización (The Succession Process in a Family Owned Business and Its Impact On the Organization). 2012.
Citace podle MLAAraya Leandro, Arnoldo. El Proceso De Sucesión En La Empresa Familiar Y Su Impacto En La Organización (The Succession Process in a Family Owned Business and Its Impact On the Organization). 2012.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel..