Chavarría González, M. C., & Orozco Castro, C. (2006). Ecoanálisis como puerta de entrada a la decodificación de lo cotidiano: Hacia una educación posible / Ecoanalytic approaches as entry points towards decoding the quotidian: envisioning possibilities in education.
শিকাগো স্টাইলে সাইটেশনChavarría González, María Celina, এবং Cynthia Orozco Castro. Ecoanálisis Como Puerta De Entrada a La Decodificación De Lo Cotidiano: Hacia Una Educación Posible / Ecoanalytic Approaches As Entry Points Towards Decoding the Quotidian: Envisioning Possibilities in Education. 2006.
এমএলএ সাইটেশনChavarría González, María Celina, এবং Cynthia Orozco Castro. Ecoanálisis Como Puerta De Entrada a La Decodificación De Lo Cotidiano: Hacia Una Educación Posible / Ecoanalytic Approaches As Entry Points Towards Decoding the Quotidian: Envisioning Possibilities in Education. 2006.