Παραπομπή APA

Ochoa-Vásquez, M. A., & Ramírez-Montoya, M. S. (2017). TÉCNICAS DE EVALUACIÓN DE COMPRENSIÓN LECTORA EN INGLÉS CON FORMACIÓN MEDIADA POR TECNOLOGÍAS PARA MEJORAR EL RENDIMIENTO ESTUDIANTIL UNIVERSITARIO.

Παραπομπή Chicago Style

Ochoa-Vásquez, Miguel A., και María S. Ramírez-Montoya. TÉCNICAS DE EVALUACIÓN DE COMPRENSIÓN LECTORA EN INGLÉS CON FORMACIÓN MEDIADA POR TECNOLOGÍAS PARA MEJORAR EL RENDIMIENTO ESTUDIANTIL UNIVERSITARIO. 2017.

Παραπομπή MLA

Ochoa-Vásquez, Miguel A., και María S. Ramírez-Montoya. TÉCNICAS DE EVALUACIÓN DE COMPRENSIÓN LECTORA EN INGLÉS CON FORMACIÓN MEDIADA POR TECNOLOGÍAS PARA MEJORAR EL RENDIMIENTO ESTUDIANTIL UNIVERSITARIO. 2017.

Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.