Muñoz Rojas, S., Ayala Pérez, L. A., Sosa López, A., & Villalobos Zapata, G. J. (2013). Distribución y abundancia de la comunidad de peces en la porción litoral de la Reserva de la Biósfera Los Petenes, Campeche, México.
Styl ChicagoMuñoz Rojas, Sandra, Luis Amado Ayala Pérez, Atahualpa Sosa López, a Guillermo Jorge Villalobos Zapata. Distribución Y Abundancia De La Comunidad De Peces En La Porción Litoral De La Reserva De La Biósfera Los Petenes, Campeche, México. 2013.
Citace podle MLAMuñoz Rojas, Sandra, Luis Amado Ayala Pérez, Atahualpa Sosa López, a Guillermo Jorge Villalobos Zapata. Distribución Y Abundancia De La Comunidad De Peces En La Porción Litoral De La Reserva De La Biósfera Los Petenes, Campeche, México. 2013.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel..