Ramírez-Fernández, J. A. (2006). Efecto de la microrriza Glomus fasciculatum en el enraizamiento de las especies ornamentales de follaje Cthemanthe lubbersii, Cordyline glauca y Dracaena Warneckii lemon line en Pavones de Turrialba.
Styl cytowania ChicagoRamírez-Fernández, José Antonio. Efecto De La Microrriza Glomus Fasciculatum En El Enraizamiento De Las Especies Ornamentales De Follaje Cthemanthe Lubbersii, Cordyline Glauca Y Dracaena Warneckii Lemon Line En Pavones De Turrialba. 2006.
Styl cytowania MLARamírez-Fernández, José Antonio. Efecto De La Microrriza Glomus Fasciculatum En El Enraizamiento De Las Especies Ornamentales De Follaje Cthemanthe Lubbersii, Cordyline Glauca Y Dracaena Warneckii Lemon Line En Pavones De Turrialba. 2006.
Uwaga: Te cytaty mogą odróżniać się od wytycznej twojego fakultetu..