Bravo Durán, V., De La Cruz Malavassi, E., Herrera Ledezma, G., & Ramírez Muñoz, F. (2013). Uso de plaguicidas en cultivos agrícolas como herramienta para el monitoreo de peligros en salud.
Styl ChicagoBravo Durán, Virya, Elba De La Cruz Malavassi, Gustavo Herrera Ledezma, a Fernando Ramírez Muñoz. Uso De Plaguicidas En Cultivos Agrícolas Como Herramienta Para El Monitoreo De Peligros En Salud. 2013.
Citace podle MLABravo Durán, Virya, Elba De La Cruz Malavassi, Gustavo Herrera Ledezma, a Fernando Ramírez Muñoz. Uso De Plaguicidas En Cultivos Agrícolas Como Herramienta Para El Monitoreo De Peligros En Salud. 2013.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel..