Cordero Serrano, M. (2008). Infección experimental de vectores de la enfermedad de Chagas (Reduviidae: Triatominae) y de un modelo murino, con cepas de Trypanosoma rangeli (Kinetoplastida: Trypanosomatidae) genéticamente diferentes.
Styl ChicagoCordero Serrano, Marlen. Infección Experimental De Vectores De La Enfermedad De Chagas (Reduviidae: Triatominae) Y De Un Modelo Murino, Con Cepas De Trypanosoma Rangeli (Kinetoplastida: Trypanosomatidae) Genéticamente Diferentes. 2008.
Citace podle MLACordero Serrano, Marlen. Infección Experimental De Vectores De La Enfermedad De Chagas (Reduviidae: Triatominae) Y De Un Modelo Murino, Con Cepas De Trypanosoma Rangeli (Kinetoplastida: Trypanosomatidae) Genéticamente Diferentes. 2008.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel..