Avendaño Escudero, M. E. (2006). Cadenas globales de mercancías en Centroamérica: Análisis del Ciclo de Vida del Producto (ICA) de la cadena del ajonjoli (Departamentos de León y Chinandega de Nicaragua).
Styl ChicagoAvendaño Escudero, Martha Elena. Cadenas Globales De Mercancías En Centroamérica: Análisis Del Ciclo De Vida Del Producto (ICA) De La Cadena Del Ajonjoli (Departamentos De León Y Chinandega De Nicaragua). 2006.
Citace podle MLAAvendaño Escudero, Martha Elena. Cadenas Globales De Mercancías En Centroamérica: Análisis Del Ciclo De Vida Del Producto (ICA) De La Cadena Del Ajonjoli (Departamentos De León Y Chinandega De Nicaragua). 2006.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel..