2.0 users and new strategies for identifying information needs

 

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Detalles Bibliográficos
Autor: Villaseñor Rodríguez, Isabel
Formato: artículo original
Estado:Versión publicada
Fecha de Publicación:2015
Descripción:This paper provides an approach from the Library and Documentation knowledge of the new user information "2.0 user", from the identification of its characteristic features from the study of its context consisting of determining the existence of a new culture, "culture 2.0" and belonging to a community. It also discusses some methodological techniques for study.
País:Portal de Revistas UNA
Institución:Universidad Nacional de Costa Rica
Repositorio:Portal de Revistas UNA
Lenguaje:Español
OAI Identifier:oai:ojs.www.una.ac.cr:article/7521
Acceso en línea:https://www.revistas.una.ac.cr/index.php/bibliotecas/article/view/7521
Access Level:acceso abierto
Palabra clave:2.0 users
Culture 2.0
Users studies of information
Social networks
Usuarios 2.0
Cultura 2.0
Estudios de usuarios de información
Redes sociales
Utilizadores 2.0, Cultura 2.0, Estudos de utilizadores da informação, Redes sociais