Garita Muñoz, V., Mora Abdallah, E., Ramírez Rodríguez, K., Ramírez Valenciano, M. F., & Zamora Solano, K. (2017). Easing the learning of the simple past and past participle of irregular verbs in English through the use of applications for smart devices: A case study with tenth graders from Colegio Nacional Marco Tulio Salazar, site Central Elementary School, Atenas = Facilitar el aprendizaje del pasado simple y participio pasado de los verbos irregulares en inglés por medio de las aplicaciones por dispositivos inteligentes: un estudio de caso con los estudiantes de décimo grado del Colegio Nacional Virtual Marco Tulio Salazar, sede Escuela Central, Atenas.
Citación estilo ChicagoGarita Muñoz, Vivian, Eduardo Mora Abdallah, Karina Ramírez Rodríguez, María Fernanda Ramírez Valenciano, y Karen Zamora Solano. Easing the Learning of the Simple Past and Past Participle of Irregular Verbs in English Through the Use of Applications for Smart Devices: A Case Study With Tenth Graders From Colegio Nacional Marco Tulio Salazar, Site Central Elementary School, Atenas = Facilitar El Aprendizaje Del Pasado Simple Y Participio Pasado De Los Verbos Irregulares En Inglés Por Medio De Las Aplicaciones Por Dispositivos Inteligentes: Un Estudio De Caso Con Los Estudiantes De Décimo Grado Del Colegio Nacional Virtual Marco Tulio Salazar, Sede Escuela Central, Atenas. 2017.
Cita MLAGarita Muñoz, Vivian, et al. Easing the Learning of the Simple Past and Past Participle of Irregular Verbs in English Through the Use of Applications for Smart Devices: A Case Study With Tenth Graders From Colegio Nacional Marco Tulio Salazar, Site Central Elementary School, Atenas = Facilitar El Aprendizaje Del Pasado Simple Y Participio Pasado De Los Verbos Irregulares En Inglés Por Medio De Las Aplicaciones Por Dispositivos Inteligentes: Un Estudio De Caso Con Los Estudiantes De Décimo Grado Del Colegio Nacional Virtual Marco Tulio Salazar, Sede Escuela Central, Atenas. 2017.