González Porras, J. A. (2017). The implementation of the task-based approach in the teaching of english for specific purposes (ESP) with eleventh and twelfth graders from the productivity and quality, logistics and administration specialties at CTP Atenas 2016-2017: A pedagogical approach = Implementación del enfoque basado en tareas en la enseñanza del inglés con propositos especificos con estudiantes de undécimo-dodécimo grado de las especialidades d eproductividad y calidad, y logística y distribución del CTP Atenas, 2016-2017: un enfoque pedagógico.
Citación estilo ChicagoGonzález Porras, Jorge Andrés. The Implementation of the Task-based Approach in the Teaching of English for Specific Purposes (ESP) With Eleventh and Twelfth Graders From the Productivity and Quality, Logistics and Administration Specialties At CTP Atenas 2016-2017: A Pedagogical Approach = Implementación Del Enfoque Basado En Tareas En La Enseñanza Del Inglés Con Propositos Especificos Con Estudiantes De Undécimo-dodécimo Grado De Las Especialidades D Eproductividad Y Calidad, Y Logística Y Distribución Del CTP Atenas, 2016-2017: Un Enfoque Pedagógico. 2017.
Cita MLAGonzález Porras, Jorge Andrés. The Implementation of the Task-based Approach in the Teaching of English for Specific Purposes (ESP) With Eleventh and Twelfth Graders From the Productivity and Quality, Logistics and Administration Specialties At CTP Atenas 2016-2017: A Pedagogical Approach = Implementación Del Enfoque Basado En Tareas En La Enseñanza Del Inglés Con Propositos Especificos Con Estudiantes De Undécimo-dodécimo Grado De Las Especialidades D Eproductividad Y Calidad, Y Logística Y Distribución Del CTP Atenas, 2016-2017: Un Enfoque Pedagógico. 2017.