An Analysis of Communication, Engagement, and Collaboration Practices in the Use of ICTs in the English Teaching Program at the University of Costa Rica
Guardado en:
| Autores: | , |
|---|---|
| Formato: | comunicación de congreso |
| Fecha de Publicación: | 2021 |
| Descripción: | 5th Virtual International Conference on Education, Innovation and ICT. EDUNOVATIC, Madrid, España. 10-11 de diciembre de 2020. |
| País: | Kérwá |
| Institución: | Universidad de Costa Rica |
| Repositorio: | Kérwá |
| Lenguaje: | Inglés |
| OAI Identifier: | oai:kerwa.ucr.ac.cr:10669/86414 |
| Acceso en línea: | http://www.edunovatic.org/wp-content/uploads/2021/02/EDUNOVATIC20.pdf https://hdl.handle.net/10669/86414 |
| Palabra clave: | TIC Comunicación Compromiso Colaboración y Enseñanza de Inglés como Lengua Extranjera ICTs Communication Engagement Collaboration Teaching English as a Foreign Language |