An Analysis of Communication, Engagement, and Collaboration Practices in the Use of ICTs in the English Teaching Program at the University of Costa Rica

 

Guardado en:
Detalles Bibliográficos
Autores: Rabb Andrews, Tamatha, Vargas Vásquez, José Miguel
Formato: comunicación de congreso
Fecha de Publicación:2021
Descripción:5th Virtual International Conference on Education, Innovation and ICT. EDUNOVATIC, Madrid, España. 10-11 de diciembre de 2020.
País:Kérwá
Institución:Universidad de Costa Rica
Repositorio:Kérwá
Lenguaje:Inglés
OAI Identifier:oai:kerwa.ucr.ac.cr:10669/86414
Acceso en línea:http://www.edunovatic.org/wp-content/uploads/2021/02/EDUNOVATIC20.pdf
https://hdl.handle.net/10669/86414
Palabra clave:TIC
Comunicación
Compromiso
Colaboración y Enseñanza de Inglés como Lengua Extranjera
ICTs
Communication
Engagement
Collaboration
Teaching English as a Foreign Language