Educación y música: banda instrumental escuela de Riojalandia
Guardado en:
Autor: | |
---|---|
Formato: | artículo original |
Estado: | Versión publicada |
Fecha de Publicación: | 2013 |
Descripción: | Based on research done at the School of Riojalandia, Barranca, Puntarenas, the article provides criteria of various authors on the contributions of music, both in the classroom and instrumental ensembles, in schools and colleges. As a sign of the exposed theory, provides an analysis of the management impact of the group Banda Instrumental Escuela de Riojalandia, both in this school and its own members |
País: | Portal de Revistas UCR |
Institución: | Universidad de Costa Rica |
Repositorio: | Portal de Revistas UCR |
Lenguaje: | Español |
OAI Identifier: | oai:portal.ucr.ac.cr:article/9938 |
Acceso en línea: | https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/herencia/article/view/9938 |
Palabra clave: | música educación grupos musicales impacto music education music groups impact |