Media in the era of globalization in Latin America

 

Guardado en:
Detalles Bibliográficos
Autor: Margarit, Rosa María
Formato: artículo original
Estado:Versión publicada
Fecha de Publicación:2003
Descripción:Globalization refers today to a change set whose intensity is unprecedented in the history of mankind. In an attempt to understand the mass media, the author have been quite rightly prosecutes in this phenomenon by resorting to the analysis and the confrontation of positions of different authors. It also gives an account of the incidence of the media in cultural identity, to finally refer its impact on education.
País:Portal de Revistas UNA
Institución:Universidad Nacional de Costa Rica
Repositorio:Portal de Revistas UNA
Lenguaje:Español
OAI Identifier:oai:ojs.www.una.ac.cr:article/503
Acceso en línea:https://www.revistas.una.ac.cr/index.php/bibliotecas/article/view/503
Palabra clave:Media
Communication
Globalization
Latin America
Identity
Neoliberalism
Medios
Comunicación
Globalización
América Latina
Identidad
Neoliberalismo
Medios, Comunicación, Globalización, América Latina, Identidad, Neoliberalismo