Trade and global marketing by Alejandro E. Lerma Kirchner and Enrique Márquez Castro: critical analysis

 

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Opis bibliograficzny
Autor: Avendaño Quesada, Cristel
Format: artículo original
Status:Versión publicada
Data wydania:2016
Opis:This article investigates the subject of trade and international marketing using a critical analysis of Lerma Alejandro E. Kirchner and Enrique Marquez Castro’s book Trade and International Marketing. It discusses the strategic positionsof foreign trade in Developing Countries through which they can expand their economies, thus becoming more competitive in an international setting.This article also highlights the importance of knowledge about international marketingfor a country to successfully assert itself in new markets.
Kraj:Portal de Revistas UNA
Instytucja:Universidad Nacional de Costa Rica
Repositorio:Portal de Revistas UNA
Język:Español
OAI Identifier:oai:ojs.www.una.ac.cr:article/8435
Dostęp online:https://www.revistas.una.ac.cr/index.php/ri/article/view/8435
Access Level:acceso abierto
Słowo kluczowe:Foreign Trade
International Marketing
Developing Countries
International Area.
Comercio exterior
marketing internacional
países en desarrollo
ámbito internacional.