Perspectiva de niños y niñas preescolares, de seis direcciones regionales, acerca de sus procesos educativos
Guardado en:
Autores: | , , , , |
---|---|
Formato: | artículo |
Estado: | Versión publicada |
Fecha de Publicación: | 2007 |
Descripción: | In this article, the authors analyze children’s perspectives about their own educational processes. It introduces a brief summary of the complete research, and the data was gathered by applying an Incomplete Sentence Test and graphic representations. This research belongs to the project Perfiles, Dinámicas y Desafíos del Sistema Educativo Formal Costarricense, and is sponsored by the C.I.D.E. (Centro de Investigación y Docencia en Educación), specifically by the program Educación y Desarrollo. The research was developed in six regional departments (direcciones regionales educativas), and the hole project included different educational levels: preschool, primary school, tenth and eleventh grade (educación diversificada) and university. |
País: | Portal de Revistas UNA |
Institución: | Universidad Nacional de Costa Rica |
Repositorio: | Portal de Revistas UNA |
Lenguaje: | Español Inglés |
OAI Identifier: | oai:ojs.www.una.ac.cr:article/1344 |
Acceso en línea: | https://www.revistas.una.ac.cr/index.php/EDUCARE/article/view/1344 |
Palabra clave: | Preschool graphic representations incomplete sentences review Preescolar representaciones gráficas test de oraciones incompletas |