2.0 users and new strategies for identifying information needs

 

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Sonraí Bibleagrafaíochta
Údar: Villaseñor Rodríguez, Isabel
Formáid: artículo original
Stádas:Versión publicada
Fecha de Publicación:2015
Cur Síos:This paper provides an approach from the Library and Documentation knowledge of the new user information "2.0 user", from the identification of its characteristic features from the study of its context consisting of determining the existence of a new culture, "culture 2.0" and belonging to a community. It also discusses some methodological techniques for study.
País:Portal de Revistas UNA
Institiúid:Universidad Nacional de Costa Rica
Repositorio:Portal de Revistas UNA
Teanga:Español
OAI Identifier:oai:ojs.www.una.ac.cr:article/7521
Rochtain Ar Líne:https://www.revistas.una.ac.cr/index.php/bibliotecas/article/view/7521
Palabra clave:2.0 users
Culture 2.0
Users studies of information
Social networks
Usuarios 2.0
Cultura 2.0
Estudios de usuarios de información
Redes sociales
Utilizadores 2.0, Cultura 2.0, Estudos de utilizadores da informação, Redes sociais