2.0 users and new strategies for identifying information needs

 

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Detalles Bibliográficos
Autor: Villaseñor Rodríguez, Isabel
Formato: artículo original
Estado:Versión publicada
Data de Publicación:2015
Descripción:This paper provides an approach from the Library and Documentation knowledge of the new user information "2.0 user", from the identification of its characteristic features from the study of its context consisting of determining the existence of a new culture, "culture 2.0" and belonging to a community. It also discusses some methodological techniques for study.
País:Portal de Revistas UNA
Institución:Universidad Nacional de Costa Rica
Repositorio:Portal de Revistas UNA
Idioma:Español
OAI Identifier:oai:ojs.www.una.ac.cr:article/7521
Acceso en liña:https://www.revistas.una.ac.cr/index.php/bibliotecas/article/view/7521
Palabra crave:2.0 users
Culture 2.0
Users studies of information
Social networks
Usuarios 2.0
Cultura 2.0
Estudios de usuarios de información
Redes sociales
Utilizadores 2.0, Cultura 2.0, Estudos de utilizadores da informação, Redes sociais