2.0 users and new strategies for identifying information needs

 

שמור ב:
מידע ביבליוגרפי
מחבר: Villaseñor Rodríguez, Isabel
פורמט: artículo original
סטטוס:Versión publicada
Fecha de Publicación:2015
תיאור:This paper provides an approach from the Library and Documentation knowledge of the new user information "2.0 user", from the identification of its characteristic features from the study of its context consisting of determining the existence of a new culture, "culture 2.0" and belonging to a community. It also discusses some methodological techniques for study.
País:Portal de Revistas UNA
מוסד:Universidad Nacional de Costa Rica
Repositorio:Portal de Revistas UNA
שפה:Español
OAI Identifier:oai:ojs.www.una.ac.cr:article/7521
גישה מקוונת:https://www.revistas.una.ac.cr/index.php/bibliotecas/article/view/7521
מילת מפתח:2.0 users
Culture 2.0
Users studies of information
Social networks
Usuarios 2.0
Cultura 2.0
Estudios de usuarios de información
Redes sociales
Utilizadores 2.0, Cultura 2.0, Estudos de utilizadores da informação, Redes sociais