Circumlocution, approximation, and word coinage: strategies to improve eighth-grader´s autonomy in oral performance at experimental bilingual high school of Palmares

 

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Detalles Bibliográficos
Autores: Arrieta Lara, José Félix, Esquivel Miranda, Juliana, Morales Jiménez, Melissa, Quesada Montoya, María José, Quirós Rodríguez, Kenneth, Rodríguez Sibaja, Juan José
Formato: proyecto fin de carrera
Fecha de Publicación:2017
Descripción:UCR::Docencia::Artes y Letras::Facultad de Letras::Escuela de Lenguas Modernas
País:Kérwá
Institución:Universidad de Costa Rica
Repositorio:Kérwá
OAI Identifier:oai:kerwa.ucr.ac.cr:10669/95205
Acceso en línea:https://repositorio.sibdi.ucr.ac.cr/handle/123456789/11127
https://hdl.handle.net/10669/95205
Palabra clave:COMUNICACION ORAL - ESTUDIO Y ENSEÑANZA
ENSEÑANZA SECUNDARIA
ESTUDIANTES - COSTA RICA
INGLES - ESTUDIO Y ENSEÑANZA