The use of self-, peer-, and co-assessment in EFL classrooms to support the essay-writting process: a mixed-methods study at the International Baccalaureate Program at Palmares Bilingual High School

 

Guardado en:
Detalles Bibliográficos
Autores: Gamboa Marín, Fernanda, 1995-, Morera Aguilar, María José, 1995-, Vargas Jiménez, Joselyn, 1996-
Formato: proyecto fin de carrera
Fecha de Publicación:2020
Descripción:UCR::Docencia::Artes y Letras::Facultad de Letras::Escuela de Lenguas Modernas
País:Kérwá
Institución:Universidad de Costa Rica
Repositorio:Kérwá
OAI Identifier:oai:kerwa.ucr.ac.cr:10669/95662
Acceso en línea:https://repositorio.sibdi.ucr.ac.cr/handle/123456789/17875
https://hdl.handle.net/10669/95662
Palabra clave:Colegio Bilingüe de Palmares (Palmares, Alajuela, Costa Rica)
INGLES - ENSEÑANZA SECUNDARIA
INGLES - ESCRITURA
INGLES - RETORICA - ESTUDIO Y ENSEÑANZA