The use of self-, peer-, and co-assessment in EFL classrooms to support the essay-writting process: a mixed-methods study at the International Baccalaureate Program at Palmares Bilingual High School
Guardado en:
| Autores: | , , |
|---|---|
| Formáid: | proyecto fin de carrera |
| Fecha de Publicación: | 2020 |
| Cur Síos: | UCR::Docencia::Artes y Letras::Facultad de Letras::Escuela de Lenguas Modernas |
| País: | Kérwá |
| Institiúid: | Universidad de Costa Rica |
| Repositorio: | Kérwá |
| OAI Identifier: | oai:kerwa.ucr.ac.cr:10669/95662 |
| Rochtain Ar Líne: | https://repositorio.sibdi.ucr.ac.cr/handle/123456789/17875 https://hdl.handle.net/10669/95662 |
| Palabra clave: | Colegio Bilingüe de Palmares (Palmares, Alajuela, Costa Rica) INGLES - ENSEÑANZA SECUNDARIA INGLES - ESCRITURA INGLES - RETORICA - ESTUDIO Y ENSEÑANZA |