Una estrategia didáctica: el aprendizaje del pasado simple en francés por medio de los cuentos e Internet
محفوظ في:
| المؤلف: | |
|---|---|
| التنسيق: | artículo original |
| الحالة: | Versión publicada |
| تاريخ النشر: | 2014 |
| الوصف: | In this article we made a description of a didactic strategy used in the class LM-2121 Integrated French II, in order to learn the simple past in French with short stories and Internet. We analyze the importance of constructivism and the technology implementation in the teaching-learning process. |
| البلد: | Portal de Revistas UCR |
| المؤسسة: | Universidad de Costa Rica |
| Repositorio: | Portal de Revistas UCR |
| اللغة: | Español |
| OAI Identifier: | oai:portal.ucr.ac.cr:article/14983 |
| الوصول للمادة أونلاين: | https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/rlm/article/view/14983 |
| كلمة مفتاحية: | didactic strategy simple past French constructivism technology teaching learning short stories estrategia didáctica pasado simple lengua francesa constructivismo tecnología enseñanza aprendizaje cuentos |