Export Ready — 

Una estrategia didáctica: el aprendizaje del pasado simple en francés por medio de los cuentos e Internet

 

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Autor: Daniel Cersosimo, Emilie Michele
Médium: artículo original
Stav:Versión publicada
Datum vydání:2014
Popis:In this article we made a description of a didactic strategy used in the class LM-2121 Integrated French II, in order to learn the simple past in French with short stories and Internet. We analyze the importance of constructivism and the technology implementation in the teaching-learning process. 
Země:Portal de Revistas UCR
Instituce:Universidad de Costa Rica
Repositorio:Portal de Revistas UCR
Jazyk:Español
OAI Identifier:oai:portal.ucr.ac.cr:article/14983
On-line přístup:https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/rlm/article/view/14983
Klíčové slovo:didactic strategy
simple past
French
constructivism
technology
teaching
learning
short stories
estrategia didáctica
pasado simple
lengua francesa
constructivismo
tecnología
enseñanza
aprendizaje
cuentos