Una estrategia didáctica: el aprendizaje del pasado simple en francés por medio de los cuentos e Internet

 

保存先:
書誌詳細
著者: Daniel Cersosimo, Emilie Michele
フォーマット: artículo original
状態:Versión publicada
出版日付:2014
その他の書誌記述:In this article we made a description of a didactic strategy used in the class LM-2121 Integrated French II, in order to learn the simple past in French with short stories and Internet. We analyze the importance of constructivism and the technology implementation in the teaching-learning process. 
国:Portal de Revistas UCR
機関:Universidad de Costa Rica
Repositorio:Portal de Revistas UCR
言語:Español
OAI Identifier:oai:portal.ucr.ac.cr:article/14983
オンライン・アクセス:https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/rlm/article/view/14983
キーワード:didactic strategy
simple past
French
constructivism
technology
teaching
learning
short stories
estrategia didáctica
pasado simple
lengua francesa
constructivismo
tecnología
enseñanza
aprendizaje
cuentos