Una estrategia didáctica: el aprendizaje del pasado simple en francés por medio de los cuentos e Internet
Сохранить в:
| Автор: | |
|---|---|
| Формат: | artículo original |
| Статус: | Versión publicada |
| Дата публикации: | 2014 |
| Описание: | In this article we made a description of a didactic strategy used in the class LM-2121 Integrated French II, in order to learn the simple past in French with short stories and Internet. We analyze the importance of constructivism and the technology implementation in the teaching-learning process. |
| Страна: | Portal de Revistas UCR |
| Институт: | Universidad de Costa Rica |
| Repositorio: | Portal de Revistas UCR |
| Язык: | Español |
| OAI Identifier: | oai:portal.ucr.ac.cr:article/14983 |
| Online-ссылка: | https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/rlm/article/view/14983 |
| Ключевое слово: | didactic strategy simple past French constructivism technology teaching learning short stories estrategia didáctica pasado simple lengua francesa constructivismo tecnología enseñanza aprendizaje cuentos |