La habilidad de escuchar. Una tarea pendiente en la educación costarricense.
Guardado en:
Autor: | |
---|---|
Formato: | artículo original |
Estado: | Versión publicada |
Fecha de Publicación: | 2012 |
Descripción: | Our aim is give some ideas for facilitate the construction of a new manner of teaching Spanish as a first language in Costa Rica. This paper emphasizes in the development of listening comprehension and present a specific programming since primary school to secondary school. |
País: | Portal de Revistas UCR |
Institución: | Universidad de Costa Rica |
Repositorio: | Portal de Revistas UCR |
Lenguaje: | Español |
OAI Identifier: | oai:portal.ucr.ac.cr:article/1079 |
Acceso en línea: | https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/kanina/article/view/1079 |
Palabra clave: | teaching Spanish as a first language development of listening comprehension school listening comprehension programming primary school and secondary school. enseñanza de la lengua española desarrollo de la habilidad de escuchar programación curricular de la escucha comprensiva educación primaria y educación secundaria. |