Percepciones estudiantiles sobre los portafolios digitales en Inglés con Fines Específicos

 

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Συγγραφείς: López Estrada, Patricia, Chaves Jiménez, Oscar
Μορφή: artículo original
Κατάσταση:Versión publicada
Ημερομηνία έκδοσης:2019
Περιγραφή:A description is provided of the constructivist insights of four student populations using digital portfolios in a reading comprehension course. The results highlight the use of Google Docs as a digital platform to create two digital portfolios: a Reading Comprehension Portfolio (specific techniques) and a Vocabulary Portfolio (technical glossaries with agronomic jargon). They served as pedagogical tool to challenge students to participate in their own learning process and interact dynamically in a technological setting.
Χώρα:Portal de Revistas UNA
Ίδρυμα:Universidad Nacional de Costa Rica
Repositorio:Portal de Revistas UNA
Γλώσσα:Inglés
OAI Identifier:oai:www.revistas.una.ac.cr:article/12332
Διαθέσιμο Online:https://www.revistas.una.ac.cr/index.php/letras/article/view/12332
Λέξη-Κλειδί :constructivism
reading comprehension
glossaries
digital portfolios
constructivismo
comprensión de lectura
glosarios
portafolio digital