Percepciones estudiantiles sobre los portafolios digitales en Inglés con Fines Específicos
Guardado en:
Autores: | , |
---|---|
Formato: | artículo original |
Estado: | Versión publicada |
Fecha de Publicación: | 2019 |
Descripción: | A description is provided of the constructivist insights of four student populations using digital portfolios in a reading comprehension course. The results highlight the use of Google Docs as a digital platform to create two digital portfolios: a Reading Comprehension Portfolio (specific techniques) and a Vocabulary Portfolio (technical glossaries with agronomic jargon). They served as pedagogical tool to challenge students to participate in their own learning process and interact dynamically in a technological setting. |
País: | Portal de Revistas UNA |
Institución: | Universidad Nacional de Costa Rica |
Repositorio: | Portal de Revistas UNA |
Lenguaje: | Inglés |
OAI Identifier: | oai:ojs.www.una.ac.cr:article/12332 |
Acceso en línea: | https://www.revistas.una.ac.cr/index.php/letras/article/view/12332 |
Palabra clave: | constructivism reading comprehension glossaries digital portfolios constructivismo comprensión de lectura glosarios portafolio digital |