El uso de los libros de texto en la enseñanza secundaria: Lo que los profesores opinan (ING)
Guardado en:
Autor: | |
---|---|
Formato: | artículo original |
Estado: | Versión publicada |
Fecha de Publicación: | 2003 |
Descripción: | It is inconceivable that a mathematics class be given without the support of any written material, usually a textbook. A good textbook will contain the necessary subject matter as well as exercises. This paper examines some issues concerning the textbook and its used by High School teachers, following a survey conducted by the Centro de Investigaciones Matemáticas y Meta-Matemáticas in 2001. |
País: | Portal de Revistas UNA |
Institución: | Universidad Nacional de Costa Rica |
Repositorio: | Portal de Revistas UNA |
Lenguaje: | Español |
OAI Identifier: | oai:ojs.www.una.ac.cr:article/5963 |
Acceso en línea: | https://www.revistas.una.ac.cr/index.php/uniciencia/article/view/5963 |
Palabra clave: | Educación Matemática enseñanza secundaria libros de texto. |