El uso de los libros de texto en la enseñanza secundaria: Lo que los profesores opinan (ING)
Guardado en:
| Údar: | |
|---|---|
| Formáid: | artículo original |
| Stádas: | Versión publicada |
| Fecha de Publicación: | 2003 |
| Cur Síos: | It is inconceivable that a mathematics class be given without the support of any written material, usually a textbook. A good textbook will contain the necessary subject matter as well as exercises. This paper examines some issues concerning the textbook and its used by High School teachers, following a survey conducted by the Centro de Investigaciones Matemáticas y Meta-Matemáticas in 2001. |
| País: | Portal de Revistas UNA |
| Institiúid: | Universidad Nacional de Costa Rica |
| Repositorio: | Portal de Revistas UNA |
| Teanga: | Español |
| OAI Identifier: | oai:ojs.www.una.ac.cr:article/5963 |
| Rochtain Ar Líne: | https://www.revistas.una.ac.cr/index.php/uniciencia/article/view/5963 |
| Palabra clave: | Educación Matemática enseñanza secundaria libros de texto. |