El uso de los libros de texto en la enseñanza secundaria: Lo que los profesores opinan (ING)
Gespeichert in:
Verfasser: | |
---|---|
Format: | artículo original |
Status: | Versión publicada |
Publikationsdatum: | 2003 |
Beschreibung: | It is inconceivable that a mathematics class be given without the support of any written material, usually a textbook. A good textbook will contain the necessary subject matter as well as exercises. This paper examines some issues concerning the textbook and its used by High School teachers, following a survey conducted by the Centro de Investigaciones Matemáticas y Meta-Matemáticas in 2001. |
Land: | Portal de Revistas UNA |
Institution: | Universidad Nacional de Costa Rica |
Repositorio: | Portal de Revistas UNA |
Sprache: | Español |
OAI Identifier: | oai:ojs.www.una.ac.cr:article/5963 |
Online Zugang: | https://www.revistas.una.ac.cr/index.php/uniciencia/article/view/5963 |
Stichwort: | Educación Matemática enseñanza secundaria libros de texto. |