A pedagogical model for team-based, problem-focused interdisciplinary doctoral education

 

Enregistré dans:
Détails bibliographiques
Auteurs: Bosque Pérez, Nilsa A., Klos, P. Zion, Force, Jo Ellen, Waits, Lisette P., Rhoades, Paul, Galbraith, Sara M., Bentley Brymer, Amanda L., O'Rourke, Michael, Eigenbrode, Sanford D., Finegan, Bryan, Wulfhorst, J. D., Sibelet, Nicole, Holbrook, Joseph D.
Format: artículo
Date de publication:2016
Pays:Repositorio CATIE
Institution:Centro Agronómico Tropical de Investigación y Enseñanza
Repositorio:Repositorio CATIE
OAI Identifier:oai:repositorio.catie.ac.cr:11554/8425
Accès en ligne:https://repositorio.catie.ac.cr/handle/11554/8425
http://bioscience.oxfordjournals.org/content/early/2016/04/08/biosci.biw042.full
http://dx.doi.org/10.1093/biosci/biw042
Access Level:acceso abierto
Mots-clés:EDUCACION FORMAL
ENSEÑANZA SUPERIOR
MODELOS
METODOS PEDAGOGICOS
INVESTIGACION INTERDISCIPLINAR
ENFOQUES DE GRUPO