A pedagogical model for team-based, problem-focused interdisciplinary doctoral education

 

Spremljeno u:
Bibliografski detalji
Autori: Bosque Pérez, Nilsa A., Klos, P. Zion, Force, Jo Ellen, Waits, Lisette P., Rhoades, Paul, Galbraith, Sara M., Bentley Brymer, Amanda L., O'Rourke, Michael, Eigenbrode, Sanford D., Finegan, Bryan, Wulfhorst, J. D., Sibelet, Nicole, Holbrook, Joseph D.
Format: artículo
Datum izdanja:2016
Zemlja:Repositorio CATIE
Institucija:Centro Agronómico Tropical de Investigación y Enseñanza
Repositorio:Repositorio CATIE
OAI Identifier:oai:repositorio.catie.ac.cr:11554/8425
Online pristup:https://repositorio.catie.ac.cr/handle/11554/8425
http://bioscience.oxfordjournals.org/content/early/2016/04/08/biosci.biw042.full
http://dx.doi.org/10.1093/biosci/biw042
Access Level:acceso abierto
Ključna riječ:EDUCACION FORMAL
ENSEÑANZA SUPERIOR
MODELOS
METODOS PEDAGOGICOS
INVESTIGACION INTERDISCIPLINAR
ENFOQUES DE GRUPO