A pedagogical model for team-based, problem-focused interdisciplinary doctoral education

 

Zapisane w:
Opis bibliograficzny
Autorzy: Bosque Pérez, Nilsa A., Klos, P. Zion, Force, Jo Ellen, Waits, Lisette P., Rhoades, Paul, Galbraith, Sara M., Bentley Brymer, Amanda L., O'Rourke, Michael, Eigenbrode, Sanford D., Finegan, Bryan, Wulfhorst, J. D., Sibelet, Nicole, Holbrook, Joseph D.
Format: artículo
Data wydania:2016
Kraj:Repositorio CATIE
Instytucja:Centro Agronómico Tropical de Investigación y Enseñanza
Repositorio:Repositorio CATIE
OAI Identifier:oai:repositorio.catie.ac.cr:11554/8425
Dostęp online:https://repositorio.catie.ac.cr/handle/11554/8425
http://bioscience.oxfordjournals.org/content/early/2016/04/08/biosci.biw042.full
http://dx.doi.org/10.1093/biosci/biw042
Access Level:acceso abierto
Słowo kluczowe:EDUCACION FORMAL
ENSEÑANZA SUPERIOR
MODELOS
METODOS PEDAGOGICOS
INVESTIGACION INTERDISCIPLINAR
ENFOQUES DE GRUPO