English teachers' attitudes concerning their use of L1 in the classrooms: an exploratory sequential study
保存先:
| 著者: | , , , |
|---|---|
| フォーマット: | proyecto fin de carrera |
| 出版日付: | 2022 |
| その他の書誌記述: | UCR::Docencia::Artes y Letras::Facultad de Letras::Escuela de Lenguas Modernas |
| 国: | Kérwá |
| 機関: | Universidad de Costa Rica |
| Repositorio: | Kérwá |
| OAI Identifier: | oai:kerwa.ucr.ac.cr:10669/96940 |
| オンライン・アクセス: | https://repositorio.sibdi.ucr.ac.cr/handle/123456789/20513 https://hdl.handle.net/10669/96940 |
| キーワード: | EDUCACION BILINGUE INGLES - ESTUDIO Y ENSEÑANZA INGLES - METODOS DE ENSEÑANZA PROFESORES DE INGLES - ACTITUDES - ALAJUELA (COSTA RICA) |